YRITYKSILLE

"PITÄMÄLLÄ ENSIN HUOLTA ITSESTÄSI JAKSAT HUOLEHTIA MYÖS MUISTA." 

Me Roots Helsingissä tarjoamme työporukoille rauhoittavia ja virkistäviä pirskahduksia arjen keskelle. Haluamme jakaa lempeitä ja kehoa kunnioittavia tapoja vaikuttaa omaan hyvinvointiin. Työporukallesi räätälöity yhteinen joogahetki auttaa keskittymään, rauhoittumaan ja voimaan entistä paremmin - tämä heijastuu motivaatioon, luovuteen ja henkilöstön hyvinvointiin. Kysy lisää vaihtoehdoistamme emilia@rootshki.fi. 

5. LEPO

Terveen ihmisen elämään kuuluu sekä stressiä että lepoa – mutta sopivassa suhteessa. Mukavakin tekeminen muuttuu taakaksi keholle, jos lepoa ei päivän aikana ole riittävästi. Joogan rentoutumisharjoitukset avittavat kehoa palautumaan ja säännöllisesti harjoitettuna myös rauhoittamaan ylivirittynyttä hermostoa ja helpottamaan unensaantia sekä parantamaan unenlaatua – minkä varmasti kaikki tietävät vaikuttavan valtavasti yleiseen hyvinvointiin.

1. FOKUS

Multitasking on tiedettävästi työtehon yksi pahimmista vihollisista, joten me uskomme vakaasti, että työnteon uudet mustat ovat keskittyminen, priorisointi sekä tietysti siinä sivussa terveenä pysyvä keho-mieli. Erilaiset joogassa tehtävät harjoitukset kasvattavat keskittymiskykyä ja tietoisuutta oman mielen toiminnasta sekä lisäävät kykyä rentoutua.

VIISI HUOMATTAVAA HYÖTYÄ JOOGASTA

2. RYHTI

Joogassa vahvistetaan etenkin syviä lihaksia, ja tuodaan lempeän liikkeen avulla loistavaa vastaliikettä istuvalle elämäntyylille. Hartioiden, niskan ja alaselän jumit saattavat helpottaa huomattavasti joogan asentojen tai tunnin aikana tehtävien hengitysharjoitusten myötä. Hyvä ryhti luo ryhdikkyyttä myös mieleen ja kivistäneiden hartioiden pehmeneminen keveyttä oloon.

4. TILA

Stressi salpaa hengityksen, ja kun hengitys on pinnallista ja lyhyttä, pinna kiristyy eikä ajatuskaan kulje – ja näin noidankehä on valmis. Stressin vastalääkkeenä toimimisen lisäksi lempeä jooga ja hengitysharjoitukset parantavat keskittymiskykyä sekä hierovat kehoa sisältäpäin ja luovat tilaa hengittää – säännöllisesti harjoitettuna myös ihan kirjaimellisestikin!

3. VIRKEYS

Joogaharjoituksen myötä keho-mieli-yhteys vahvistuu, mikä taas lisää kykyä huomata kiireen keskellä vaikkapa epäergonominen työasento ja jännittyneet hartiat. Etenkin aamupäivään sijoittuva harjoitus vetreyttää kehon, parantaa verenkiertoa sekä auttaa mieltä laskeutumaan, mikä taas voi vaikuttaa suotuisasti ihan koko loppupäivään ja auttaa iltapäiväväsymyksen ennaltaehkäisemisessä.

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Roots Helsinki Vallila

Café & Yoga

Eurantie 8

00550 HKI

Vallilan kahvila auki

Ti-Pe klo 8-18.30

La & Su 10-14

info@rootshki.fi

+358405778107

Roots Helsinki Töölö

Yoga 

Museokatu 17

00100 HKI

info@rootshki.fi

+358405778107

  • Instagram - Grey Circle
  • Facebook - Grey Circle